Meddig fokozható a Lynch-rejtély? Eltévedünk-e a titokzatos motívumok és utalások, tükröződések és halmozások erdejében? Avagy sikerül-e benne maradnunk Möbius-szalagként tekeredő, a logika szabályait felülíró történeteiben? Az 1997-es Lost Highway talán a korábbi filmeknél is intenzívebben teszi próbára nézőjét. Fred, a középkorú szaxofonista (Bill Pullman) gyanítja, hogy a felesége megcsalja, Renee (Patricia Arquette) ugyanis elhanyagolja az utóbbi időben. Amikor az asszonyt holtan találják, Fredet gyanúsítják a megölésével. Börtönbe kerül, ám egy nap különös módon eltűnik a cellájából. Egy rémült fiatalember, az autószerelő Pete találja magát a helyén, akinek fogalma sincs, hogyan került oda.
A film előtt Varró Attila filmtörténész mond bevezetőt.
A Budapesti Tavaszi Fesztivál és az Uránia Nemzeti Filmszínház vetítéssorozata négy ritkán, illetve rég nem vetített, a közelmúltban digitálisan felújított filmjén keresztül idézi meg David Lynch világát.